Dan_d program

Več mesecev smo vrtali in iskali najboljše poznavalce družbenih omrežij v Sloveniji. Se pogovorili o trendih in znanjih, ki jih potrebujemo.

Program in predavatelji na dnevu družbenih omrežij Dan_d so posebej izbrani za vas.

*organizator Dneva_d si pridružuje pravico do spremembe programa.

1. del: Brez družbenih omrežij nam živeti ni

Facebook je še vedno prvi oglaševalski kanal med družbenimi omrežji
Eva Škedelj, Meta Slovenija
TBA
Podjetja se še vedno lovijo na Instagramu
Tina Dobovšek, InstaCoach
TBA
Kriptovalute in družbena omrežja
Marko Pavlović, Goldhorn Crypto
TBA
Kako bolje izkoristiti in vrednotiti pojavnost na YouTubu
Tilen Marčič, OMG / LunaTBWA
TBA
Ko iskalci zaposlitev izbirajo podjetje, je podoba podjetja na LinkedInu ključna
Miha Lavtar, Optiweb
TBA
Twitter: Od kratkih sporočil do strpnih razprav
Tamara Langus, Centrifuzija
TBA
Tinder ni za marketing
Anja Pogladič
TBA

2. del: Voditelji, sledilci in merilci

PinkPantheress vs Zdravko Čolić, Joker vs Out, Ni dileme, vnuki in babice
Maša Muster, Mediana
TBA
Model za načrtovanje & merjenje komunikacijskih učinkov kampanj z vplivneži na družbenih omrežjih
Meta Celestina, Pristop
TBA
Je razgovor v živo le še stvar preteklosti
Saša Praček, Moje delo
TBA
Je razgovor v živo le še stvar preteklosti
Saša Praček, Moje delo
TBA
Podkasti - ko je 140 znakov preveč, 3 ure pogovora pa premalo
Klemen Selakovič, Aidea
TBA
Podkasti - ko je 140 znakov preveč, 3 ure pogovora pa premalo
Klemen Selakovič, Aidea
TBA

3. del: Med vici policajev in nezateženo statistiko

Najboljše pride od znotraj
Maja Pongrac Kalan, Ljubljanske Mlekarne
TBA
Je statistika zatežena? Ne nujno
Zala Jakša, SURS
TBA
Kako ohraniti pozornost v današnjem digitalnem okolju?
Kristiina Gregorc, Mercator
TBA
Faktorji uspešnosti Facebook Ads performance kampanj na primeru Donata
Jernej Janežič, Atlantic grupa
TBA
Ko policaji pripovedujejo vice o nas, ki imamo radi vice o policajih
Bojan Kos, Andraž Šegš, Policija
TBA

Organizator:

info@dan-d.si

01_434_56_40

Partner projekta: