300+ udeležencev
25+ predavateljev
15+ tem
Dan družbenih omrežij dan_d je namenjen letnemu pregledu vseh novosti za uspešno upravljanje družbenih omrežij za podjetja.
Namenjen je upravljavcem družbenih omrežij (SMM) v podjetjih in agencijah, direktorjem marketinga in profesionalcem, ki želijo usvojiti potrebna znanja.
1. dan
8:30 – 8:45
Simon Šketa
Pregled družbenih omrežij
Simon Šketa je dolgoletni strokovnjak odnosov z javnostmi in digitalnega komuniciranja, nekdanji novinar in soustanovitelj izjemno popularne kulinarične blagovne znamke SKETA.si. Ob službi vodi tudi svoj portal SKETA.digital. V preteklosti je vodil službo za odnose z javnostmi tedanje družbe Mobitel, sedaj pa je zaposlen v odnosih z javnostmi Telekoma Slovenije, pri delu pa projektno sodeluje tudi z ekipo digitalnega komuniciranja. In upravljanjem s kadri. Je tudi interni predavatelj v Telekomu Slovenije na področjih odnosov z javnostmi in poslovne rabe družbenih omrežij.
Ob tem izbranim podjetjem predava in svetuje glede usposabljanja zaposlenih in vodstva za učinkovito poslovno rabo družbenih omrežij, še posebej platforme LinkedIn. Svoje znanje, kot gostujoči predavatelj, deli tudi s študenti nekaterih slovenskih fakultet.
Simon družbena omrežja postavlja v celovit ekosistem odnosov z javnostmi, korporativnega komuniciranja, tržnega komuniciranja ter vplivnostnega trženja. V zadnjem času vse pogosteje predava tudi na temo aktivacije in upravljanja zaposlenih kot ambasadorjev podjetij na družbenih omrežjih. Pri tem je pomembno, da je osebno deloval v vseh teh vlogah, zato ima edinstven vpogled v celovito uporabnost družbenih omrežij v poslovne namene.
1. dan
8:30 – 8:45
Simon Šketa
Pregled družbenih omrežij
Simon Šketa je dolgoletni strokovnjak odnosov z javnostmi in digitalnega komuniciranja, nekdanji novinar in soustanovitelj izjemno popularne kulinarične blagovne znamke SKETA.si. Ob službi vodi tudi svoj portal SKETA.digital. V preteklosti je vodil službo za odnose z javnostmi tedanje družbe Mobitel, sedaj pa je zaposlen v odnosih z javnostmi Telekoma Slovenije, pri delu pa projektno sodeluje tudi z ekipo digitalnega komuniciranja. In upravljanjem s kadri. Je tudi interni predavatelj v Telekomu Slovenije na področjih odnosov z javnostmi in poslovne rabe družbenih omrežij.
Ob tem izbranim podjetjem predava in svetuje glede usposabljanja zaposlenih in vodstva za učinkovito poslovno rabo družbenih omrežij, še posebej platforme LinkedIn. Svoje znanje, kot gostujoči predavatelj, deli tudi s študenti nekaterih slovenskih fakultet.
Simon družbena omrežja postavlja v celovit ekosistem odnosov z javnostmi, korporativnega komuniciranja, tržnega komuniciranja ter vplivnostnega trženja. V zadnjem času vse pogosteje predava tudi na temo aktivacije in upravljanja zaposlenih kot ambasadorjev podjetij na družbenih omrežjih. Pri tem je pomembno, da je osebno deloval v vseh teh vlogah, zato ima edinstven vpogled v celovito uporabnost družbenih omrežij v poslovne namene.
1. dan
8:30 – 8:45
Simon Šketa
Pregled družbenih omrežij
Simon Šketa je dolgoletni strokovnjak odnosov z javnostmi in digitalnega komuniciranja, nekdanji novinar in soustanovitelj izjemno popularne kulinarične blagovne znamke SKETA.si. Ob službi vodi tudi svoj portal SKETA.digital. V preteklosti je vodil službo za odnose z javnostmi tedanje družbe Mobitel, sedaj pa je zaposlen v odnosih z javnostmi Telekoma Slovenije, pri delu pa projektno sodeluje tudi z ekipo digitalnega komuniciranja. In upravljanjem s kadri. Je tudi interni predavatelj v Telekomu Slovenije na področjih odnosov z javnostmi in poslovne rabe družbenih omrežij.
Ob tem izbranim podjetjem predava in svetuje glede usposabljanja zaposlenih in vodstva za učinkovito poslovno rabo družbenih omrežij, še posebej platforme LinkedIn. Svoje znanje, kot gostujoči predavatelj, deli tudi s študenti nekaterih slovenskih fakultet.
Simon družbena omrežja postavlja v celovit ekosistem odnosov z javnostmi, korporativnega komuniciranja, tržnega komuniciranja ter vplivnostnega trženja. V zadnjem času vse pogosteje predava tudi na temo aktivacije in upravljanja zaposlenih kot ambasadorjev podjetij na družbenih omrežjih. Pri tem je pomembno, da je osebno deloval v vseh teh vlogah, zato ima edinstven vpogled v celovito uporabnost družbenih omrežij v poslovne namene.
1. dan
8:30 – 8:45
Simon Šketa
Pregled družbenih omrežij
Simon Šketa je dolgoletni strokovnjak odnosov z javnostmi in digitalnega komuniciranja, nekdanji novinar in soustanovitelj izjemno popularne kulinarične blagovne znamke SKETA.si. Ob službi vodi tudi svoj portal SKETA.digital. V preteklosti je vodil službo za odnose z javnostmi tedanje družbe Mobitel, sedaj pa je zaposlen v odnosih z javnostmi Telekoma Slovenije, pri delu pa projektno sodeluje tudi z ekipo digitalnega komuniciranja. In upravljanjem s kadri. Je tudi interni predavatelj v Telekomu Slovenije na področjih odnosov z javnostmi in poslovne rabe družbenih omrežij.
Ob tem izbranim podjetjem predava in svetuje glede usposabljanja zaposlenih in vodstva za učinkovito poslovno rabo družbenih omrežij, še posebej platforme LinkedIn. Svoje znanje, kot gostujoči predavatelj, deli tudi s študenti nekaterih slovenskih fakultet.
Simon družbena omrežja postavlja v celovit ekosistem odnosov z javnostmi, korporativnega komuniciranja, tržnega komuniciranja ter vplivnostnega trženja. V zadnjem času vse pogosteje predava tudi na temo aktivacije in upravljanja zaposlenih kot ambasadorjev podjetij na družbenih omrežjih. Pri tem je pomembno, da je osebno deloval v vseh teh vlogah, zato ima edinstven vpogled v celovito uporabnost družbenih omrežij v poslovne namene.
1. dan
8:30 – 8:45
Simon Šketa
Pregled družbenih omrežij
Simon Šketa je dolgoletni strokovnjak odnosov z javnostmi in digitalnega komuniciranja, nekdanji novinar in soustanovitelj izjemno popularne kulinarične blagovne znamke SKETA.si. Ob službi vodi tudi svoj portal SKETA.digital. V preteklosti je vodil službo za odnose z javnostmi tedanje družbe Mobitel, sedaj pa je zaposlen v odnosih z javnostmi Telekoma Slovenije, pri delu pa projektno sodeluje tudi z ekipo digitalnega komuniciranja. In upravljanjem s kadri. Je tudi interni predavatelj v Telekomu Slovenije na področjih odnosov z javnostmi in poslovne rabe družbenih omrežij.
Ob tem izbranim podjetjem predava in svetuje glede usposabljanja zaposlenih in vodstva za učinkovito poslovno rabo družbenih omrežij, še posebej platforme LinkedIn. Svoje znanje, kot gostujoči predavatelj, deli tudi s študenti nekaterih slovenskih fakultet.
Simon družbena omrežja postavlja v celovit ekosistem odnosov z javnostmi, korporativnega komuniciranja, tržnega komuniciranja ter vplivnostnega trženja. V zadnjem času vse pogosteje predava tudi na temo aktivacije in upravljanja zaposlenih kot ambasadorjev podjetij na družbenih omrežjih. Pri tem je pomembno, da je osebno deloval v vseh teh vlogah, zato ima edinstven vpogled v celovito uporabnost družbenih omrežij v poslovne namene.
1. dan
8:30 – 8:45
Simon Šketa
Pregled družbenih omrežij
Simon Šketa je dolgoletni strokovnjak odnosov z javnostmi in digitalnega komuniciranja, nekdanji novinar in soustanovitelj izjemno popularne kulinarične blagovne znamke SKETA.si. Ob službi vodi tudi svoj portal SKETA.digital. V preteklosti je vodil službo za odnose z javnostmi tedanje družbe Mobitel, sedaj pa je zaposlen v odnosih z javnostmi Telekoma Slovenije, pri delu pa projektno sodeluje tudi z ekipo digitalnega komuniciranja. In upravljanjem s kadri. Je tudi interni predavatelj v Telekomu Slovenije na področjih odnosov z javnostmi in poslovne rabe družbenih omrežij.
Ob tem izbranim podjetjem predava in svetuje glede usposabljanja zaposlenih in vodstva za učinkovito poslovno rabo družbenih omrežij, še posebej platforme LinkedIn. Svoje znanje, kot gostujoči predavatelj, deli tudi s študenti nekaterih slovenskih fakultet.
Simon družbena omrežja postavlja v celovit ekosistem odnosov z javnostmi, korporativnega komuniciranja, tržnega komuniciranja ter vplivnostnega trženja. V zadnjem času vse pogosteje predava tudi na temo aktivacije in upravljanja zaposlenih kot ambasadorjev podjetij na družbenih omrežjih. Pri tem je pomembno, da je osebno deloval v vseh teh vlogah, zato ima edinstven vpogled v celovito uporabnost družbenih omrežij v poslovne namene.
1. dan
8:30 – 8:45
Simon Šketa
Pregled družbenih omrežij
Simon Šketa je dolgoletni strokovnjak odnosov z javnostmi in digitalnega komuniciranja, nekdanji novinar in soustanovitelj izjemno popularne kulinarične blagovne znamke SKETA.si. Ob službi vodi tudi svoj portal SKETA.digital. V preteklosti je vodil službo za odnose z javnostmi tedanje družbe Mobitel, sedaj pa je zaposlen v odnosih z javnostmi Telekoma Slovenije, pri delu pa projektno sodeluje tudi z ekipo digitalnega komuniciranja. In upravljanjem s kadri. Je tudi interni predavatelj v Telekomu Slovenije na področjih odnosov z javnostmi in poslovne rabe družbenih omrežij.
Ob tem izbranim podjetjem predava in svetuje glede usposabljanja zaposlenih in vodstva za učinkovito poslovno rabo družbenih omrežij, še posebej platforme LinkedIn. Svoje znanje, kot gostujoči predavatelj, deli tudi s študenti nekaterih slovenskih fakultet.
Simon družbena omrežja postavlja v celovit ekosistem odnosov z javnostmi, korporativnega komuniciranja, tržnega komuniciranja ter vplivnostnega trženja. V zadnjem času vse pogosteje predava tudi na temo aktivacije in upravljanja zaposlenih kot ambasadorjev podjetij na družbenih omrežjih. Pri tem je pomembno, da je osebno deloval v vseh teh vlogah, zato ima edinstven vpogled v celovito uporabnost družbenih omrežij v poslovne namene.
1. dan
8:30 – 8:45
Simon Šketa
Pregled družbenih omrežij
Simon Šketa je dolgoletni strokovnjak odnosov z javnostmi in digitalnega komuniciranja, nekdanji novinar in soustanovitelj izjemno popularne kulinarične blagovne znamke SKETA.si. Ob službi vodi tudi svoj portal SKETA.digital. V preteklosti je vodil službo za odnose z javnostmi tedanje družbe Mobitel, sedaj pa je zaposlen v odnosih z javnostmi Telekoma Slovenije, pri delu pa projektno sodeluje tudi z ekipo digitalnega komuniciranja. In upravljanjem s kadri. Je tudi interni predavatelj v Telekomu Slovenije na področjih odnosov z javnostmi in poslovne rabe družbenih omrežij.
Ob tem izbranim podjetjem predava in svetuje glede usposabljanja zaposlenih in vodstva za učinkovito poslovno rabo družbenih omrežij, še posebej platforme LinkedIn. Svoje znanje, kot gostujoči predavatelj, deli tudi s študenti nekaterih slovenskih fakultet.
Simon družbena omrežja postavlja v celovit ekosistem odnosov z javnostmi, korporativnega komuniciranja, tržnega komuniciranja ter vplivnostnega trženja. V zadnjem času vse pogosteje predava tudi na temo aktivacije in upravljanja zaposlenih kot ambasadorjev podjetij na družbenih omrežjih. Pri tem je pomembno, da je osebno deloval v vseh teh vlogah, zato ima edinstven vpogled v celovito uporabnost družbenih omrežij v poslovne namene.
1. dan
8:30 – 8:45
Simon Šketa
Pregled družbenih omrežij
Simon Šketa je dolgoletni strokovnjak odnosov z javnostmi in digitalnega komuniciranja, nekdanji novinar in soustanovitelj izjemno popularne kulinarične blagovne znamke SKETA.si. Ob službi vodi tudi svoj portal SKETA.digital. V preteklosti je vodil službo za odnose z javnostmi tedanje družbe Mobitel, sedaj pa je zaposlen v odnosih z javnostmi Telekoma Slovenije, pri delu pa projektno sodeluje tudi z ekipo digitalnega komuniciranja. In upravljanjem s kadri. Je tudi interni predavatelj v Telekomu Slovenije na področjih odnosov z javnostmi in poslovne rabe družbenih omrežij.
Ob tem izbranim podjetjem predava in svetuje glede usposabljanja zaposlenih in vodstva za učinkovito poslovno rabo družbenih omrežij, še posebej platforme LinkedIn. Svoje znanje, kot gostujoči predavatelj, deli tudi s študenti nekaterih slovenskih fakultet.
Simon družbena omrežja postavlja v celovit ekosistem odnosov z javnostmi, korporativnega komuniciranja, tržnega komuniciranja ter vplivnostnega trženja. V zadnjem času vse pogosteje predava tudi na temo aktivacije in upravljanja zaposlenih kot ambasadorjev podjetij na družbenih omrežjih. Pri tem je pomembno, da je osebno deloval v vseh teh vlogah, zato ima edinstven vpogled v celovito uporabnost družbenih omrežij v poslovne namene.
1. dan
8:30 – 8:45
Simon Šketa
Pregled družbenih omrežij
Simon Šketa je dolgoletni strokovnjak odnosov z javnostmi in digitalnega komuniciranja, nekdanji novinar in soustanovitelj izjemno popularne kulinarične blagovne znamke SKETA.si. Ob službi vodi tudi svoj portal SKETA.digital. V preteklosti je vodil službo za odnose z javnostmi tedanje družbe Mobitel, sedaj pa je zaposlen v odnosih z javnostmi Telekoma Slovenije, pri delu pa projektno sodeluje tudi z ekipo digitalnega komuniciranja. In upravljanjem s kadri. Je tudi interni predavatelj v Telekomu Slovenije na področjih odnosov z javnostmi in poslovne rabe družbenih omrežij.
Ob tem izbranim podjetjem predava in svetuje glede usposabljanja zaposlenih in vodstva za učinkovito poslovno rabo družbenih omrežij, še posebej platforme LinkedIn. Svoje znanje, kot gostujoči predavatelj, deli tudi s študenti nekaterih slovenskih fakultet.
Simon družbena omrežja postavlja v celovit ekosistem odnosov z javnostmi, korporativnega komuniciranja, tržnega komuniciranja ter vplivnostnega trženja. V zadnjem času vse pogosteje predava tudi na temo aktivacije in upravljanja zaposlenih kot ambasadorjev podjetij na družbenih omrežjih. Pri tem je pomembno, da je osebno deloval v vseh teh vlogah, zato ima edinstven vpogled v celovito uporabnost družbenih omrežij v poslovne namene.
1. dan
8:30 – 8:45
Simon Šketa
Pregled družbenih omrežij
Simon Šketa je dolgoletni strokovnjak odnosov z javnostmi in digitalnega komuniciranja, nekdanji novinar in soustanovitelj izjemno popularne kulinarične blagovne znamke SKETA.si. Ob službi vodi tudi svoj portal SKETA.digital. V preteklosti je vodil službo za odnose z javnostmi tedanje družbe Mobitel, sedaj pa je zaposlen v odnosih z javnostmi Telekoma Slovenije, pri delu pa projektno sodeluje tudi z ekipo digitalnega komuniciranja. In upravljanjem s kadri. Je tudi interni predavatelj v Telekomu Slovenije na področjih odnosov z javnostmi in poslovne rabe družbenih omrežij.
Ob tem izbranim podjetjem predava in svetuje glede usposabljanja zaposlenih in vodstva za učinkovito poslovno rabo družbenih omrežij, še posebej platforme LinkedIn. Svoje znanje, kot gostujoči predavatelj, deli tudi s študenti nekaterih slovenskih fakultet.
Simon družbena omrežja postavlja v celovit ekosistem odnosov z javnostmi, korporativnega komuniciranja, tržnega komuniciranja ter vplivnostnega trženja. V zadnjem času vse pogosteje predava tudi na temo aktivacije in upravljanja zaposlenih kot ambasadorjev podjetij na družbenih omrežjih. Pri tem je pomembno, da je osebno deloval v vseh teh vlogah, zato ima edinstven vpogled v celovito uporabnost družbenih omrežij v poslovne namene.
1. dan
8:30 – 8:45
Simon Šketa
Pregled družbenih omrežij
Simon Šketa je dolgoletni strokovnjak odnosov z javnostmi in digitalnega komuniciranja, nekdanji novinar in soustanovitelj izjemno popularne kulinarične blagovne znamke SKETA.si. Ob službi vodi tudi svoj portal SKETA.digital. V preteklosti je vodil službo za odnose z javnostmi tedanje družbe Mobitel, sedaj pa je zaposlen v odnosih z javnostmi Telekoma Slovenije, pri delu pa projektno sodeluje tudi z ekipo digitalnega komuniciranja. In upravljanjem s kadri. Je tudi interni predavatelj v Telekomu Slovenije na področjih odnosov z javnostmi in poslovne rabe družbenih omrežij.
Ob tem izbranim podjetjem predava in svetuje glede usposabljanja zaposlenih in vodstva za učinkovito poslovno rabo družbenih omrežij, še posebej platforme LinkedIn. Svoje znanje, kot gostujoči predavatelj, deli tudi s študenti nekaterih slovenskih fakultet.
Simon družbena omrežja postavlja v celovit ekosistem odnosov z javnostmi, korporativnega komuniciranja, tržnega komuniciranja ter vplivnostnega trženja. V zadnjem času vse pogosteje predava tudi na temo aktivacije in upravljanja zaposlenih kot ambasadorjev podjetij na družbenih omrežjih. Pri tem je pomembno, da je osebno deloval v vseh teh vlogah, zato ima edinstven vpogled v celovito uporabnost družbenih omrežij v poslovne namene.
1. dan
8:30 – 8:45
Simon Šketa
Pregled družbenih omrežij
Simon Šketa je dolgoletni strokovnjak odnosov z javnostmi in digitalnega komuniciranja, nekdanji novinar in soustanovitelj izjemno popularne kulinarične blagovne znamke SKETA.si. Ob službi vodi tudi svoj portal SKETA.digital. V preteklosti je vodil službo za odnose z javnostmi tedanje družbe Mobitel, sedaj pa je zaposlen v odnosih z javnostmi Telekoma Slovenije, pri delu pa projektno sodeluje tudi z ekipo digitalnega komuniciranja. In upravljanjem s kadri. Je tudi interni predavatelj v Telekomu Slovenije na področjih odnosov z javnostmi in poslovne rabe družbenih omrežij.
Ob tem izbranim podjetjem predava in svetuje glede usposabljanja zaposlenih in vodstva za učinkovito poslovno rabo družbenih omrežij, še posebej platforme LinkedIn. Svoje znanje, kot gostujoči predavatelj, deli tudi s študenti nekaterih slovenskih fakultet.
Simon družbena omrežja postavlja v celovit ekosistem odnosov z javnostmi, korporativnega komuniciranja, tržnega komuniciranja ter vplivnostnega trženja. V zadnjem času vse pogosteje predava tudi na temo aktivacije in upravljanja zaposlenih kot ambasadorjev podjetij na družbenih omrežjih. Pri tem je pomembno, da je osebno deloval v vseh teh vlogah, zato ima edinstven vpogled v celovito uporabnost družbenih omrežij v poslovne namene.
1. dan
8:30 – 8:45
Simon Šketa
Pregled družbenih omrežij
Simon Šketa je dolgoletni strokovnjak odnosov z javnostmi in digitalnega komuniciranja, nekdanji novinar in soustanovitelj izjemno popularne kulinarične blagovne znamke SKETA.si. Ob službi vodi tudi svoj portal SKETA.digital. V preteklosti je vodil službo za odnose z javnostmi tedanje družbe Mobitel, sedaj pa je zaposlen v odnosih z javnostmi Telekoma Slovenije, pri delu pa projektno sodeluje tudi z ekipo digitalnega komuniciranja. In upravljanjem s kadri. Je tudi interni predavatelj v Telekomu Slovenije na področjih odnosov z javnostmi in poslovne rabe družbenih omrežij.
Ob tem izbranim podjetjem predava in svetuje glede usposabljanja zaposlenih in vodstva za učinkovito poslovno rabo družbenih omrežij, še posebej platforme LinkedIn. Svoje znanje, kot gostujoči predavatelj, deli tudi s študenti nekaterih slovenskih fakultet.
Simon družbena omrežja postavlja v celovit ekosistem odnosov z javnostmi, korporativnega komuniciranja, tržnega komuniciranja ter vplivnostnega trženja. V zadnjem času vse pogosteje predava tudi na temo aktivacije in upravljanja zaposlenih kot ambasadorjev podjetij na družbenih omrežjih. Pri tem je pomembno, da je osebno deloval v vseh teh vlogah, zato ima edinstven vpogled v celovito uporabnost družbenih omrežij v poslovne namene.
1. dan
8:30 – 8:45
Simon Šketa
Pregled družbenih omrežij
Simon Šketa je dolgoletni strokovnjak odnosov z javnostmi in digitalnega komuniciranja, nekdanji novinar in soustanovitelj izjemno popularne kulinarične blagovne znamke SKETA.si. Ob službi vodi tudi svoj portal SKETA.digital. V preteklosti je vodil službo za odnose z javnostmi tedanje družbe Mobitel, sedaj pa je zaposlen v odnosih z javnostmi Telekoma Slovenije, pri delu pa projektno sodeluje tudi z ekipo digitalnega komuniciranja. In upravljanjem s kadri. Je tudi interni predavatelj v Telekomu Slovenije na področjih odnosov z javnostmi in poslovne rabe družbenih omrežij.
Ob tem izbranim podjetjem predava in svetuje glede usposabljanja zaposlenih in vodstva za učinkovito poslovno rabo družbenih omrežij, še posebej platforme LinkedIn. Svoje znanje, kot gostujoči predavatelj, deli tudi s študenti nekaterih slovenskih fakultet.
Simon družbena omrežja postavlja v celovit ekosistem odnosov z javnostmi, korporativnega komuniciranja, tržnega komuniciranja ter vplivnostnega trženja. V zadnjem času vse pogosteje predava tudi na temo aktivacije in upravljanja zaposlenih kot ambasadorjev podjetij na družbenih omrežjih. Pri tem je pomembno, da je osebno deloval v vseh teh vlogah, zato ima edinstven vpogled v celovito uporabnost družbenih omrežij v poslovne namene.
1. dan
8:30 – 8:45
Simon Šketa
Pregled družbenih omrežij
Simon Šketa je dolgoletni strokovnjak odnosov z javnostmi in digitalnega komuniciranja, nekdanji novinar in soustanovitelj izjemno popularne kulinarične blagovne znamke SKETA.si. Ob službi vodi tudi svoj portal SKETA.digital. V preteklosti je vodil službo za odnose z javnostmi tedanje družbe Mobitel, sedaj pa je zaposlen v odnosih z javnostmi Telekoma Slovenije, pri delu pa projektno sodeluje tudi z ekipo digitalnega komuniciranja. In upravljanjem s kadri. Je tudi interni predavatelj v Telekomu Slovenije na področjih odnosov z javnostmi in poslovne rabe družbenih omrežij.
Ob tem izbranim podjetjem predava in svetuje glede usposabljanja zaposlenih in vodstva za učinkovito poslovno rabo družbenih omrežij, še posebej platforme LinkedIn. Svoje znanje, kot gostujoči predavatelj, deli tudi s študenti nekaterih slovenskih fakultet.
Simon družbena omrežja postavlja v celovit ekosistem odnosov z javnostmi, korporativnega komuniciranja, tržnega komuniciranja ter vplivnostnega trženja. V zadnjem času vse pogosteje predava tudi na temo aktivacije in upravljanja zaposlenih kot ambasadorjev podjetij na družbenih omrežjih. Pri tem je pomembno, da je osebno deloval v vseh teh vlogah, zato ima edinstven vpogled v celovito uporabnost družbenih omrežij v poslovne namene.
1. dan
8:30 – 8:45
Simon Šketa
Pregled družbenih omrežij
Simon Šketa je dolgoletni strokovnjak odnosov z javnostmi in digitalnega komuniciranja, nekdanji novinar in soustanovitelj izjemno popularne kulinarične blagovne znamke SKETA.si. Ob službi vodi tudi svoj portal SKETA.digital. V preteklosti je vodil službo za odnose z javnostmi tedanje družbe Mobitel, sedaj pa je zaposlen v odnosih z javnostmi Telekoma Slovenije, pri delu pa projektno sodeluje tudi z ekipo digitalnega komuniciranja. In upravljanjem s kadri. Je tudi interni predavatelj v Telekomu Slovenije na področjih odnosov z javnostmi in poslovne rabe družbenih omrežij.
Ob tem izbranim podjetjem predava in svetuje glede usposabljanja zaposlenih in vodstva za učinkovito poslovno rabo družbenih omrežij, še posebej platforme LinkedIn. Svoje znanje, kot gostujoči predavatelj, deli tudi s študenti nekaterih slovenskih fakultet.
Simon družbena omrežja postavlja v celovit ekosistem odnosov z javnostmi, korporativnega komuniciranja, tržnega komuniciranja ter vplivnostnega trženja. V zadnjem času vse pogosteje predava tudi na temo aktivacije in upravljanja zaposlenih kot ambasadorjev podjetij na družbenih omrežjih. Pri tem je pomembno, da je osebno deloval v vseh teh vlogah, zato ima edinstven vpogled v celovito uporabnost družbenih omrežij v poslovne namene.